poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie roku

Za  kilka  godzin  rozpoczną  się  pierwsze  imprezy   więc  pora  najwyższa  na  podsumowanie   roku.  Wiele  się  w  odchodzącym  roku  działo  wiele  się  w moim  życiu  zmieniło    zdałem   maturę   i  rozpocząłem  studia    przeprowadziłem  się  do  innego  miasta (Lublina) .  Modelarsko  również  wiele  się  działo    pomalowałem    podjazd  do  OIM  przemalowałem  armię  Piastów  do  DBA   i  pomalowałem  przeciwników  dla  nich  czyli  Niemców.  Pomalowałem   sporą  armie Panoceani  do  Infinity  w tym  TAGa  (Niebawem  wrzucę zdjęcia  TAGa  aparat  został  w  Lublinie) . Po  wielu  wątpliwościach  zdecydowałem  się   dać  szansę  Umbrze  turris  polskiemu  skirmishowi   który  ma  realne szanse   wypełnić  lukę  rynkową  po  nieodżałowanym  Mordheim  mam  już  do  tego  systemu  gotową  pomalowaną  bandę (zdjęcia  niebawem  powody  jw.).  Niestety coraz  rzadziej  gram  w  DBA w  Lublinie  brakuje   jeszcze  graczy  ale  są  na  takich   widoki  (Pozdrowienia  do  Grodzia  i  całej  ekipy  Lubelskiego  Wargamera).  Podczas  wizyt  w  mym  rodzinnym  Biłgoraju  nadal grywamy  z  Kretusem  i  nowym  graczem  Maciejusem   który  ma  zadatki  na  dobrego  malarza  i gracza .  W  czasie  przerwy  świąteczno-noworocznej    zagraliśmy  już  2  duże  bitwy  DBA   po  24  elementy  na  stronę  i  w  planach  mamy  trzecią  taką  bitwę a  w  dalszej  perspektywie  BBDBA  w klimatach  wczesnego  średniowiecza .  Niestety  tegorocznym  zakończeniu  modelarskiego  roku  kładzie  się  cieniem   afera  na  forum strategie     niezależnie  od  tego  kto  ma  w  tym  sporze  racje źle  się  stało  że  tak  to  się  kończy. Co  do  planów  to  w  kwestiach  modelarskich  chcę  pomalować  w  ramach  konkursu  armię  wikingów  do  DBA   podejrzewam  że  w  przyszłości  zainwestuje  jeszcze  w  jakąś  armię  QRa   jego  figurki  są  coraz  lepsze  mam  cichą  nadzieje  że   powstanie  armia  do  wczesnośredniowiecznego  Bizancjum.  Jeśli chodzi  o  plany  pozamodelarskie  to  przede wszystkim  chcę  zaliczyć  pierwszą  w  życiu  sesje  i  bardziej  aktywnie  działać  w kole  naukowym  prawników UMCS .  Ale  plany  planami  a  życie  życiem

Szczęśliwego nowego  roku  sukcesów   w  życiu  prywatnym  zawodowym i  hobbystycznym    wielu   pomalowanych  armii  i  sukcesów  na  stole  .  Życzę  wszystkim  czytelnikom  bloga  
         
                 Szczęśliwego  nowego  roku  i  szampańskiej  zabawy  dzisiejszego  wieczoru 

1 komentarz: