czwartek, 12 kwietnia 2012

Podręcznik do Ogniem i Mieczem

Dzisiaj dotarła do mnie długo oczekiwane przesyłka podręcznik do OIM !!!! Sama książka jest świetnie wydana twarda oprawa  dobry papier liczne grafiki  przykłady i diagramy  mnustwo kolorowych grafik fotografie  figurek i grup rekonstrukcyjnych poprostu  coś świetnego . Miałem opory przed  wydaniem takiej sumy na podręcznik ale warto. O zasadach napisze kiedy indziej  ale podręcznik pierwsza klasa przy czym jest to mój pierwszy podręcznik do gier bitewnych wszystkie systemy w jakie do tej pory grałem  miały zasady dostępne za darmo w sieci (infnity, basic impetus, DBA) . Figurki szwedów już do mnie jadą spodziewam się ich jakiś tydzień. . Planuje złożyć  podjazd zaproponowany przez zwierzaka777 (polecam lekturę jego bloga gość naprawdę świetnie maluje http://zwierzak777.blog.onet.pl/) wybrałem go bo wydaje mi się najbardziej reprezentatywny dla armii szwedzkiej  jest tam piechota rajtaria i artyleria nieco  zmodyfikuje ten podjazd dodając czośniki podniesie to siłę do PS 10.
 Ciekaw jest jakości figurek jeszcze nie malowałem nic z tej epoki zobaczymy jak to wyjdzie . Przy okazji podziękowania dla zwierzaka777 za udostępnienie grafiki  przedstawiającej skład pojazdu

1 komentarz:

  1. Czekam na Twoje figurki, a dokładnie ich pomalowanie. Niebawem też mam zamiar zakupić podręcznik i powoli kompletować ludzików ^^

    OdpowiedzUsuń