środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku

Dziś   ostatni  dzień  roku  2014  jak  naturalnie  pora  na  wszelkie  podsumowania.  Pora  więc  pokrótce  podsumować   modelarskie  dokonania  tego  roku.

Na  samym  początku   roku 2014  zakończyłem  prace  nad  2  armiami  do  wojny  trzynastoleniej  wojskami  korony  polskiej  i  krzyżakami  zaś  z  ich  kombinacji  powstała  armia  węgrów




Pierwsza  połowa  roku  upłynęła  zdecydowanie  pod  znakiem  XVII  wieku    skończyłem  prace  nad  moją  skromną  dywizją  litewską





Oraz  całkowicie  od  zera  pomalowałem  szwedzką  dywizje   garnizonową








W   wakacje  nie  działo  się  wiele   główna  w  tym  zasługa  poprawki   na  którą  się   uczyłem.  Ale  wygospodarowałem  czas   na  skończenie   armii  średniowiecznej  Hiszpanii



Oraz  domalowałem  parę  luźnych  podstawek  by   złożyć   armię   późnośredniowiecznej  Francji :


A  potem  zaczął  się  rok  akademicki   ale  udało  mi  się  pomalować  armię  husycką



A  pomiędzy  tym wszystkim  skleciłem  kilka  drobnych  modeli  od  tak  by  nie  wypaść  z  wprawy  gdy  nic  większego  do  roboty  nie  było
Bitew  zagrało  się  sporo  w  tym  kilka  większych  godnych  odnotowania  w kronikach  batalii .
2  potężne  starcia   z  wczesnego  średniowiecza  wedle  zasad  BBDBA




Druga  bitwę  rozegraliśmy   w 100%  korzystając  z modeli  Kretusa .  Całkiem  niedawno   rozegraliśmy  drugi  lubelski  turniej  DBA




Rozegrałem  też   2  bitwy   dywizyjne  w OIM  pierwsza  była  mocno  testowa   ale   i  tak  bawiłem  się  świetnie.







W  drugiej  bitwie  już  powalczyłem  wyciągnąłem  wnioski  opracowałem  plan  bitwy   i  wcieliłem   go  w  życie.  Co  prawda  nie wszystko  poszło  zgodnie  z planem  ale  ugrałem  remis.







No  cóż   to  był  jednak   dobry  modelarsko  rok  wiele  rzeczy  pomalowałem.  W  nowym  roku chcę  bardziej  przyłożyć  się  do  aktywnego  grania  w  OIMa  bo  ten  aspekt  hobby  mocno  zaniedbałem.  A  zatem  życzę  wszystkim  czytelnikom   mojego  bloga  udanego  sylwestra  i  szczęśliwego  nowego  roku !!!!!!!

3 komentarze:

  1. Duża liczba figurek pomalowanych. Gratuluje ukończenia kilku armii. W nowym roku życzę większej ilości figurek i wielu niezapomnianych gier!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentują się Twoje figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dobrze wiedzieć że jakoś moje figurki się prezentują ale wiele jeszcze nauk mnie czeka zanim dojdę do satysfakcjonującego poziomu

    OdpowiedzUsuń