czwartek, 21 maja 2015

Ordnung muss sein

Przyznam  że   to  stało  się  z  malowanymi  przeze mnie  figurkami   piechoty  pruskiej   wprawiło   mnie   osłupienie.   Po  pomalowaniu  pierwszych  figurek   uznałem  że  wyszły  mi  paskudnie.  Zmywałem   je  kilka  razy  malowałem  ponownie   ale  efekt  ciągle  nie  był  zadowalający,  ale  co  robić  lepiej  nie  będzie   więc  konsekwentnie  malowałem tych  piechociarzy.  Dzisiaj  skończyłem  ostatnią  podstawkę  piechurów   ustawiłem  ich  razem  iiiiii.  No  właśnie  całość  zaczęła   mi  się  podoba    fajne  zwarte  szeregi  piechoty  prowadzone  do  boju  prze  konnego  oficera.  Całość  piechoty  to  3  pułki  po  3  bataliony(podstawki)  każdy,  2  pułki  regularnej  piechoty  liniowej  i  pułk  landwehry   rodzaju   nieregularnej  piechoty  z  poboru







1 komentarz: