poniedziałek, 27 lipca 2015

Afterglow

Afterglow   to  powstający  polski  system  do  rozgrywek  skirmishowych  w klimatach  post-apo.  Zwykle  post-apo  nie  trawię  ale  to  jest   wyjątkowe.  Mianowicie   w  większości  uniwersów   fantasy  (tak  to nie  przejęzyczenie)   rozwój  technologiczny  zatrzymuje  się  na  etapie  zbliżonym  do realnego  średniowiecza  tudzież  początków  renesansu.  Zaś  w  świecie  Afterglow   rasowe  krainy  fantasy   z  krasnoludami  , ludźmi  elfami   przeszło  pełną  ewolucje  społeczeństw  aż  to  do  poziomu  odpowiadającego  współczesności   z   giełdami  i  kapelami  rokowymi  włącznie  a  potem   bum  i  mamy  post-apo  z  krasnoludami , ludźmi  i  elfami   do  tego   dochodzą  jeszcze  inne  frakcje  których  jest  w sumie  6   z  czego  2  to  rasowe  nacje  światów  post-apo  która na  pewno  wydadzą  się  znajome  fanom  Neuroshimy. Podsumowując   dla  mnie  bomba  wreszcie  post-apo  które  mi  się  podoba   system  się  nieźle  rozwija  i  ma  perspektywy  toteż  nabyłem  starter  do  jednej  z  nacji.  Baardzo  dawno  nie  malowałem  figurek  większych  20 mm  lecz  z  efektu  jestem zadowolony.





Więcej  info  o  systemie   do  znalezienia  na  oficjalnej stronie.  Aktualnie  trwa   kampania  na https://wspieram.to/   mająca  na  celu  sfinansowanie  kolejnego  startera  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz