wtorek, 6 lutego 2018

Garść wyjaśnienie (tygodniowy raport modelarski nr.16)

Oj  dawno  mnie  tu  nie  było.  Cóż  przez  ostatni  2  tygodnie  wiele  się  wydarzyło  i  niekoniecznie  fajnych  rzeczy.  Malować  trochę  się  malowało  ale  to  bardziej  dla  rozluźnienia  bo  minione  2  tygodnie  był  ciężkie.  Zaczęło  się  od  okresu  wzmożonego  napięcia  w  pracy  zakończonego  moim  rozstaniem  z aktualnym pracodawcą.  Pierwsza  praca  i  jej utrata  potrafi nieco  zdołować.  Aktualnie  poszukuje  kolejnej.  Ale  trzeba  żyć  dalej.   Mam  nadzieje  że  wobec  tego  jakoś  mi  wybaczycie brak w  ostatnim czasie  tygodniowych  raportów  modelarskich.

Trochę  się  na warsztacie   działo  nieco  starych  figurek  doczekało  się  porządnej sesji  zdjęciowej .  Tutaj  serdeczne podziękowania  dla  nadwornego  fotografa  znanego  i cenionego abstynenta  znanego  jako  "Wilku"

W  pierwszej  kolejności  skończyłem  armię  do  L&R  w  tym konkursowy  blok  pikinierski








Dalej  przyszła  pora  na  Osmanów


Woslung


Tanksy 






No  i  na  koniec  HOTT  warhammerowy  chaos 






Z  wydarzeń  pozafigurkowych  też  trochę  się  działo .  W  miniony weekend  uczestniczyłem w warsztatach   z  szermierki  mieczem długim  wedle  szkoły  niemieckiej  prowadzonych przez  instruktorów  z Krakowskiej  Szkoły Fechtunku. Wykończony  byłem totalnie  ale  też  zyskałem  mnóstwo  zapału  do  treningu .













A  pod  wpływem  tych  warsztatów  nabyłem  chyba najlepszą polskojęzyczną publikacje  o walce  mieczem. Na  zawartych  w niej przekładach  traktatów  zamierzam oprzeć  treningi  w grupie  którą  mam przyjemność  współprowadzić 


No  to  do  następnego  tygodnia.  Trzymaj  za  mnie kciuki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz