niedziela, 25 marca 2018

Tygodniowy raport modelarski nr.23

I kolejny tydzień  za  minął  ależ  ten czas leci .  A  ja  nie  próżnowałem  malarsko.
Wikingowie  znacząco urośli  w siłę kolejny  odział  8  wojowników  jest  już  gotowy.


No  i fotka grupowa  wszystkich 16  wojowników .  Te  kolorowe  tarcze  całkiem fajnie  wyglądają                                                                       w dużej grupie


Jeszcze  4 przybocznych elitarnych wojowników  jarla  i  starter  wikingów  będzie gotowy.  Do przodu idzie  też  malowanie  OIM  gotowy  jest  skwadron Kurtan   teraz pora  na drugi  skwadron lekkiej  jazdy  nadwornej  po  nich  pancerna pięść  Siedmiogrodu  czyli kopijnicy nadworni. 




W  temacie kompletowania  sprzętu  do szermierki  też  sprawy  powoli  idą  do przodu.  Na  początku tygodnia  przyszła  paczuszka  z ochraniaczami motocyklowymi.  Ochraniacze  bardzo  fajne. Lekkie  a  dzięki  konstrukcji przegubowej  nie  ograniczają  ruchomości  kolana.



Ale  nie  są  jednak rozwiązaniem  idealnym. Wymagały bowiem  pewnych modyfikacji  by  nadały  się  do  użycia  w szermierce.  Przede wszystkim mocowanie.  Paski  fabrycznie  zapinane  są  na rzepy. Testy  na treningu  wykazały i  pasek  nad kolanem  ma  tendencje  do odpinania  się  przy  bardziej  dynamicznej pracy nóg.  Dlatego  usunąłem fabryczne  rzepy  i w  ich miejsc  wszyłem  plastikowe  zatrzaski.

Poza  tym  po testach  z palcatem  i federem  doszedłem  do  wniosku  iż  trzeba  wzmocnić  osłonę  piszczeli. Dlatego  jako uzupełnienie  tych ochraniaczy  zamówiłem  piłkarskie  ochraniacze  na piszczele. Już  niebawem kompletowanie  sprzętu  nabierze  tępa  a  w kwietniu  mam  nadzieje  przyjdzie  już  pora  na poważniejsze  sparingi.  

Na  koniec  ponieważ  jest  to  ostatni raport  przed  świętami  wielkiej  nocy  chciałbym życzyć  wszystkim  czytelnikom  zdrowych spokojnych świąt.  I  błogosławieństwa  jakie  niesie  zmartwychwstały Chrystus  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz