poniedziałek, 4 lutego 2019

Jak ja dawno nic nie wrzucałem

Ponad  miesiąc upłynął  od  mojego ostatniego wpisu. Trochę  się  działo  tak  malarsko jak i życiowo.

Na  początek sprawy życiowe. Czwartego  stycznia  złożyłem ślubowanie  i oficjalnie  jestem  już  aplikantem  radcowskim. Zajęcia  na  aplikacji zajmują  2  dni  w  tygodniu co  mocno ogranicza  czas  na hobby  ale  warto.

W kwestiach modelarskich  udało  mi się  skończyć  falangę  do armii Aleksandra Wielkiego.To  była  droga  przez mękę  pod  koniec  totalnie obrzydły  mi te  figurki  ale  wreszcie  je  skończyłem.



Teraz  na warsztacie  wylądowali  hoplici  z  popierających  Aleksandra  miast  greckich 

Na  święta  nabyłem  sobie  Warhammer  underworld Nightvalut. Świetne  połączenie  gry planszowej , figurkowej  i  karcianej.  Wciąga  oj  wciąga  nabyłem już  kilka  dodatków.  Większość  figurek  mam już pomalowane  niebawem wrzucę  zdjęcie  grupowe



Mam  nadzieje  że  jeszcze  w tym tygodniu  uda  się  wrzucić  grupowe  zdjęci skończonej  armii Aleksandra.  Tymczasem  do kolejnego wpisu

1 komentarz: