piątek, 2 marca 2012

Zakupy

Korzystając z niespodziewanego przypływu  gotówki  zdecydowałem się  rozbudować prezentowaną wcześniej ekipę Panoceani do 300 punktów (z reguły to górna granica punktów na turniejach) . Przedewyszystkim   kupiłem dobrego hakera defensywnego ,co prawda mam już jednego hakera ale jego kupiłem z uwagi na ładny model teraz wybór był bardziej pragmatyczny   w armii mam sporo ciężkiej piechoty podatnej  na hakowanie . Wybór padł na Kamau Hacker  WIP ma co prawda raczej przeciętny (jak cała Panoceania )  ale ma niezły BTS co przy hakowaniu defensywnym ma spore znaczenie .
Drugą zakupioną figurką jest Nisses  jednostka przeznaczona do działań w trudnym terenie . Do tego ma mimetyzm  co prawda to nie pełnoprawne camo ale zawsze -3 do trafień dla przeciwnika . Poza tym to bardzo fajny model  z ciekawym nordyckim fluffem (http://www.infinitythegame.com/infinity_POL/index.php?option=com_content&view=article&id=212:komandosi-qnisseq-ze-svalarheimy&catid=39:panoceania&Itemid=148)
Dopiero teraz zauważyłem że część z moich figurek do Panocani niema tych dziwnych antenek . Strata niewielka bo moim zdaniem te antenki wyglądają dość słabo co to wogóle  ma być  te  antenki przy hełmach są ok jakiś system łączności czy coś w tym stylu ale na plecach ?  To by utrudniało walkę i poruszanie się  w ciasnych pomieszczeniach . No i ostatecznie nie ma co narzekać na braki przy modelach kupionych za taką cenę (starter kupiłem  z drugiej ręki za 6 dyszek )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz