środa, 3 lipca 2013

Galaci

Zbliża  się  premiera   Rome  Total War 2  a  mi  udało  sie   w  dobrej  cenie  2  armie   sporą  ekipę  celtów   i  rzymian wczesno-imperialnych.  Nie  chciałem  składać  z  celtów  dość  popularnych  galów  czy  brytów   więc  wybrałem  tych  mniej  oklepanych  celtów  czyli  galatów.  Rzymianie  będą  najprawdopodobniej  robić  Legion X  Fretensis (więcej  o  nim  w  wpisie  poświęconym  rzymianom.  Puki  co  pierwszy  warband  do  armii  galatów   gotowy  szczerze  mówiąc  średnio jestem  zadowolony  z  malowania  ale  z  perspektywy  stołu  powinni  wyglądać  nie najgorzej




3 komentarze:

  1. To stanowczo nie są Galaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio znam się na tej nacji a celtów udało mi się nabyć dość tanio. Byłbym wdzięczny za rozwinięcie tematu co z nimi jest nie tak ? Widziałem na zgiełku armię republiki złożoną z legionistów Mariusza więc chyba nie jest to aż taka herezja

      Usuń
    2. Ona też nie była najlepsza pod względem historii.
      Generalnie nie mogą to być Galaci z prostego powodu - Celtowie wschodni walczyli nago jeszcze w 189 p.n.e, zabytki ikonograficzne z połowy II p.n.e pokazują natomiast wojowników w stroju greckim. Spodni i koszul nie uświadczysz.
      To mogą być środkowi lub północni Galowie lecz dałbym jakieś kraty i pasy na stroje, dałbym przynajmniej połowę hełmów z brązu.

      Usuń