sobota, 7 października 2017

Trochę się tego nazbierało

Wczoraj  jadąc  komunikacją  miejską  uświadomiłem sobie że  od  ponad  miesiąca  nie w wrzucałem  nic  na bloga.  Co  nie  znaczy że  nic w tym czasie  nie  malowałem. Ba  było  tego  całkiem  sporo  bowiem  jesień upływa  pod  znakiem  nowych systemów 

Przede wszystkim Woslung SSG.  Steampunkowy skirmish  z  bardzo  fajnymi  figurkami.  Zebrała  mi się  całkiem pokaźna grupka  szlachciórów  z przydupasami.  A  grupkę  tą sukcesywnie  maluje



Przy  czym  tą  figurkę  dedykuje  pewnej  uroczej  damie  


Był  steampunk  wesoły  kolorowy   i  baśniowy ?  To  teraz  będzie  mroczny  i  zły  czyli Malifaux.  Ten  system  szturmem zdobywa  polski rynek   jest  totalną  mieszaniną konwencji  i stylów  dzięki czemu każdy znajdzie  coś  dla  siebie.  Ja  znalazłem  i  zakupiłem figurki  Gildia  czyli skrzyżowanie klimatów  van Helisnga   dzikiego zachodu  i  wiktoriańskiego  horroru








Oczywiście nie  mogło też  zabraknąć  figurek  historycznych  aktualnie  właśnie  one  mają priorytet za sprawą  świetnych figurek Osmanów  do  A.D 1666



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz