niedziela, 15 października 2017

Tygodniowy raport modelarski

Uff  trzeba  się  jakoś  zmotywować  do blogowania.  Dlatego  też  postanowiłem  zapoczątkować nowy  cykl  tygodniowych  raportów  modelarskich.  W  moim życiu  się  trochę  pozmieniało  w  lipcu  bieżącego  roku  ukończyłem studia  a  od  niedawna  podjąłem  pracę.  Skutek  jest  taki  że  czasu  na malowanie  mam  dużo  mniej  niż  dawniej. Ale  o dziwo  całkiem  sporo  tego  cennego  czasu  udaje  mi  zagospodarować  malarsko  i  na  warsztacie  ruch  jest  spory. Gorzej  z  fotografowaniem  i  całą  resztą  publikowania  tego  w sieci.  W  tym  momencie  nie  sposób  już  ustalić  kiedy  poniższe  figurki  zostały  pomalowane  więc  pierwszy  raporcik  będzie  dość obszerny. Zatem  startujemy

Na dzień  dzisiejszy  modelarskim priorytetem  jest  dla  mnie  pomalowanie  Osmanów  do  AD.1666  tym  razem  ich  szeregi  zasiliło 2  bohaterów   oficer  janczarów  i  szalony Delli

Zostając  w temacie  historycznych figurek  pora  pokazać  kolejny  gotowy oddział  do Lion Rampant.  Są  to  harcownicy  wyposażeni  w  broń palną





No  to teraz  lecimy  w  klimaty  steampunku. Najpierw   w wersji  wesołej  i kolorowej  czyli  Woslung  SSG    i  2  speców  od  obijania  facjaty


I  teraz  wersja mroczna  czyli  szeryfowie  śmierci do  Malifaux   całą  trójeczka  w komplecie 





1 komentarz: