niedziela, 26 listopada 2017

Tygodniowy raport modelarski nr 7

 O  tak właśnie  sporo  sobie  pomalowałem  w  minionym tygodniu

Na  początek  wojska  pancerne.  Udało  mi się  ukończyć prace  nad  plutonem  niemieckim do  Tanksów.  Jeszcze  na Shermany  i  można solidnie  pograć 



Powoli  ale  sukcesywnie  maluje  też  kolejnych  Spartan.  Co  prawda  na razie  gotowy  jest  tylko obóz  i 3  podstawki włóczni  ale  już  oczyma  wyobraźni widzę  jak świetnie  będą prezentować  się  zwarte  szeregi  hoplitów  w  szkarłatnych  szatach i  z  lambdami  na  tarczach 











Pora  też  mocniej  przysiąść  do  paćkania  wojaków  do  lion rampant .  Co prawda  do  pomalowania  mam jeszcze  tylko  2 odziały  jednak  dość  spore  bo  po 12  modeli.  Na  początek wziąłem kuszników.  Mam nadzieje  skończę  malować  całość  najpóźniej  w  styczniu 




Co dalej ?  Na  pewno  czołgi  tym razem jankseskie.  A  potem  cóż  nowe  skale  nowe  realia  

Oraz  kilka  fotek z  bitwy  jaką  rozegraliśmy  z Kretusem. Jak  zwykle  super  atmosfera.  Zażarta  batalia  do samego  końca. Starcie  między Syrakuzami  a  Kartaginą






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz