niedziela, 12 listopada 2017

Tygodniowy raport modelarski nr.5

Powoli  dopada  mnie  lenistwo.  Mało maluje  i  ciężko  mi  się  zmobilizować  do  blogowania.  Jednak  na  warsztacie  nie ma kompletnego  marazmu.  Ba  jest  na nim  sporo  nowości. Ale  na  początek  coś  starego  i dobrze znanego

Wreszcie  skończyłem  malować  swoją  ekipę Gildii  do Malifaux 


W  temacie  figurek  historycznych  chcę  mocniej pójść  w  związku z  tym  nabyłem armię  Spartan do DBA.  Szkarłatne  płaszcze  na  przesmyku  Termopilskim  przemawiają  do wyobraźni każdego  miłośnika  wojskowości





No  teraz  coś  dla  mnie  zupełnie  nowego. Pierwszy raz  maluje  czołgi  w  większej  ilości. A  jest  to pokłosie  nabycia  przeze mnie  na falkonie starteru  do Tanksów. Na  razie  majstrowałem  sobie  Trygryska  i  Pershinga 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz