niedziela, 29 kwietnia 2018

Tygodniowy raport modelarski nr.25

Czas  jest  ostatnio  towarem  niesamowicie  deficytowym. Praca  pochłania  ostatnio  coraz  więcej czasu. Tym bardziej że  trafiła  mi się  delegacja  w  minionym tygodniu. Ale  cóż  chociaż  mam nieco więcej gotówki.  Staram  się  w miarę  możliwości  malować.  Muszę  zdecydowanie odpocząć  od  skali 15  mm. Drobne szczegóły  zaczęły  mnie  męczyć .  Ale  mam  do  pomalowania sporo figurek  do SAGI  ostatnio  skończyłem  chyba najfajniejszy  z cesarskich oddziałów  czyli  katafraktów





Nie  ukrywam  też  że  coraz  więcej  czasu  i pieniędzy  pochłania  szermierka.  Wreszcie  na poważniej wchodzę  w to hobby. W  ubiegłą środę dostałem zamówioną szablę.  Polska  szabla  wz.1917  przystosowana  do fechtunku


Zatem  do kolejnego tygodnia 

1 komentarz: