piątek, 25 kwietnia 2014

Wyższy poziom

Granie  dywizyjne   w  OIM  robi  się  coraz  bardziej popularne  w  wariancie  1 vs 1  jako  że  od  pewnego  czasu  jestem  w stanie  wystawić  dywizje  litewską  zagrałem  taką  własnie  bitwę  z  turkami  Godzia.  Przegrałem  ale  zabawa  była  przednia  OIM  zdecydowanie  rozwija  skrzydła  na  dywizji   więcej  działań  można  rozłożyć  w czasie    większa  ilość  dowódców  też  robi  swoje.  Po  serii  dezorganizacji  bez  większego  problemu  byłem  w  stanie  przegrupować  swoją  jazdę  i  uderzyć  ponownie.  Kluczowe  znaczenia  ma  tutaj  motywacja  pułków   przyznam  że  choć patrząc  na  wyliczenia  motywacji  sądziłem  że pułki  dość  szybko  zaczną  się  sypać   to  pierwsze  testy  motywacji  to  dopiero  przedostatnia  tura  a  ucieczki  ostatnia.  Krótko  mówiąc  Panowie  Bracia    trzeba  grać  dywizje !!














5 komentarzy:

  1. Nice looking battle, love the cavalry units!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W sumie na stole były 204 podstawki (60 moich i 144 tureckie) co daje 612 to już wygląda jak bitwa

      Usuń
  3. Następnym razem musisz pokonać tych niewiernych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synowie Gedymina łatwo się nie poddają pierwsze pułki załamały się dopiero w ostatniej turze walki. Ale następnym razem wykorzystam zdobyte doświadczenie

      Usuń