poniedziałek, 19 maja 2014

Dywizja szwedzka

W dniu  dzisiejszym   oficjalnie  zakończyłem  pracę  nad  ostatnim  w  tym  rok  akademickim  dużym  projektem  malarskim.  Ukończyłem  pace  nad  dywizją szwedzką  do  OIMa.  Granie  dywizyjne  powoli  staje  coraz  popularniejsze   zagrałem  już  dwie  1 vs 1  i  zdecydowanie  warto  gra  się  długo  ale  warto.  Tym  sposobem  dorobiłem  się  drugiej  dywizji   totalne  przeciwieństwo  mojej  pierwszej  dywizji.  Litwini  opierają się  na kawalerii  uderzeniowej   zaś  szwedzi na  piechocie  i  artylerii   z  jednym  tylko regimentem  rajtarii  do  osłony.  Na  szczęście  wyrobiłem  się  z  malowaniem  przed  sesją  teraz  pozostaje  jedynie  sprawdzić  ich  w  boju   lekko  nie  będzie  bo  piechota  ma  raczej pod  górkę  ale  salwy  muszkieterów  i działa  coś  tam  ustrzelą .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz