wtorek, 6 maja 2014

Gdy piechoty wznoszą płoty muszkietowych rur

Moją  pierwsza  armią  w  OIM  byli  Szwedzi  następnie  przerzuciłem  się  na  wojska  litewskie  ale  sentyment  do  koletów   i  pałaszy  pozostał.  Toteż  gdy  dorobiłem  się  już  dywizji  od  razu  pomyślałem  o  skombinowaniu regimentu  piechoty.  Rany  czasowe  mojej dywizji  pozwalają  na  wystawienie  jedynie  regimentu  nowego  typu  i   właśnie  ukończyłem  prace  nad  tym regimentem.



Do  tego  mam  już  wcześniej  pomalowany  pułk  rajtarów   no  i   okazuje  się  iż  brakuje  mi  jednego  pułku  do  dywizji  szwedzkiej.  No  więc   nie  deliberując  długo  nabyłem stosowne  figurki   i  myślę  że  do  końca  roku  akademickiego  dywizja  szwedzka  będzie  gotowa.  Na  dobry  początek  przerobiłem  Bogusława  Radziwiła  z  pułkownika  rajtarii  polskiej  na  generała  szwedzkiego  (zdrada!!!!!!)

No  i  na  koniec  pomalowałem  figurkę  specjalną  Jana  Chryzostoma  Paska    którą  otrzymałem  za  udział  w  konkursie  literackim  OIMa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz