poniedziałek, 12 maja 2014

Naprzeciw Janczarom

Ostatnio  grając  dywizje   dali  mi  się  we  znaki  janczarzy    ciężko było  coś  przeciw  nim wykombinować  więc  stwierdziłem  iż  całkiem  niezłą  opcją  może  być  maksymalny regiment  piechoty  RON.  Przy okazji  da  mi  to  kolejny regiment  do  dywizji szwedzkiej











Idąc  za  radą Sławka   zmieniłem  tło  do  zdjęć  mam  nadzieje  że  na  lepsze.  Teraz  ruszają prace  nad  regimentem piechoty  starego typu  z  opancerzonymi  pikinierami  i  muszkieterami  wyposażonymi  w  potężne  hiszpańskie  muszkiety

1 komentarz:

  1. Światło z lampki bije za mocno, nie powinno oświetlać bezpośrednio figurek. Najlepiej albo zbudować pudło bezcieniowe albo na dzwon lampki nakleić kalkę techniczną/papier śniadaniowy, który posłuży za filtr. Dzięki temu nie powinno być tych świetlistych kręgów, a zdjęcia nie będą prześwietlone.

    OdpowiedzUsuń