piątek, 24 lutego 2012

Wargaming



Od roku zajmuje się grami bitewnymi dawno temu o istnieniu takiego hobby dowiedziałem się z pamiętnych LOTRowych  gazetek  niestety po kupieniu kilku numerów musiałem z tym skończyć . Dopiero  około rok temu  dowiedziałem się o istnieniu  czegoś takiego jak wargaming  historyczny  ( jak i o bardziej niszowych systemach fantastycznych ). Mój pierwszy system to DBA fajny szybki i prosty system do rozgrywania starć w okresie od 3000.p.n.e  do roku 1500 . Pierwsze armie składałem z figurek 1:72   po paru miesiącach  przyszła pora na pierwszą armie w 15mm . Wybór padł na Joannitów IV/56 ab z figurek Corvus Belli  figurki te wbrew wcześniejszym obawom okazały się bardzo fajne w malowaniu  . Zebrałem w sumie 3 armie 15mm  (wczesna Polska i Rzym republikański ) . W międzyczasie zebrałem jeszcze 2 armie do Basic Impetusa  Partów i (modele 10mm)Numidie  oraz 2 armie do Blitzkrieg Commandera Niemców i Rosjan  (modele 3mm ). W listopadzie ubiegłego roku  zainteresowałem się Infnity skirmishem w klimatach SF   zbieram aktualnie  2 frakcje  Panoceanie  i Ariadne  . W orbicie zainteresowań  jest także system historyczny  Ogniem i Mieczm  lecz ciągle to raczej rozważania  "Czy" a nie "Kiedy"


Pierwsze bitwy  DBA
Moje ulubione figurki z armii w 1:72  słoń bojowy Diochów  i późnorzymscy katafrakci
I fotka zbiorowa tamtych armii
I moje figurki w 15mm
Joannici :
Rzym republikański

Wczesna Polska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz