niedziela, 15 grudnia 2013

Pawęże domowej roboty

Idąc  za  radą  Kretusa  postanowiłem  samodzielnie  wykonać  pawężę dla  polskich kuszników  (choć  polaków za  wielu  tam  nie  ma ).  To też  Kretus  jest  autorem  pomysłu  na  wykonanie  tych pawęży  ja  jedynie  postąpiłem  wedle  jego  instrukcji.
Potrzebne  będą :
-plasticard  cienki  lub  stara  karta  bankomatowa
-klej cyjanokarylowy
-narzędzia  do  cięcia
Na  początku   wyciąłem  długi  pasek  z  karty   tak  by  jego  wysokość   stanowiła  docelową  wysokość  pawęży
Następnie  pasek  pociąłem  na  centymetrowe   odcinki
Tymże  odcinkom  nadałem  docelowy  kształt  pawęży
Następnie  wyciąłem  cienki  pasek  plastiku  (szerokość  1-2 mm)  i  pociąłem  na   odcinki  odpowiadające  wysokości  pawęży.  Te  cienkie  paski  wkleiłem  następnie  na  osi  symetrii  każdej  pawęży   (wzorowałem  się  na  pawężach  QRa  one  maj  takie  własnie  wzmocnienie  na osi  symetrii)
I  gotowe  jeszcze  przymiarka  do  figurek

No  a  w  międzyczasie  pomalowałem  kolejną  podstawkę  polskich  kopijników




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz