wtorek, 10 kwietnia 2012

Ostatnie uzupełnienia

Święta święta i po świętach  trzeba wrócić do szarej rzeczywistości ale wszystko ma swoje plusy . Poczta  wróciła do pracy  i dostałem paczkę z ostatnią partą uzupełnień do infnity  teraz moje armie są w zasadzie pełne i nie wymagają dalszych uzupełń  choć podejrzewam  pierwszy turniej zweryfikuje te tezy . Ale do rzeczy  dostałem ciężkie wsparcie  jednostki do zwalczania ciężko opancerzonych celów .  Pierwszy model to  Swiss Guard (ML) (uwielbiam te historyczno-kulturowe nawiązania w infnity)
twardziel jakich mało  mocny pancerz  dobry BS  cieka broń  i do tego TO camo  zabójca  TAGów  mina przeciwnika gdy nagle spod niepozornego markera wyskakuje  taki kozak bezcenna . No i trzeba przyznać bardzo fajny model tylko dość drogi punktowo   i chyba jak do tej pory jedyny model Panoceani z ML . 
Drugi model to kolejny zabójca  TAGów  cud sowie.... ariadyńskiej  technologi  TankHunter (Autocannon) w zasadzie nzawa  jednostki mówi wszystko o jego roli na polu walki . Za to właśnie lubię Ariadne  za mnóstwo  broni z AP . TH  przypomina nieco Swiss Guarda   ma słabsze statystyki ale jest znacznie tańszy  to w zasadzie obowiązkowy element  rozpiski ariadny 

Teraz to trzeba będzie to wszystko pomalować  a trochę się tego zebrało około 30 modeli  liczę że pomoże w tym bejca army paintera 

No ale  już tylko kwestią dni jest kiedy dostanę podręcznik do OIM  nie mogę się wprost doczekać  na figurki przyjdzie mi  jeszcze trochę poczekać  ale jedno jest pewne grać będę szwedami .  

No ale teraz  czeka mnie ostry finisz  mojej edukacji w szkole średniej  do matury pozostało : 
23 dni 573 godzin 34381 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz