piątek, 25 maja 2012

Dragoni szwedzcy (spieszeni)

Jak wspominałem w poprzednim wpisie  pomalowałem również  podstawkę dragonów Karola Gustawa i z nich dla odmiany jestem całkiem zadowolony  najbardziej jestem zadowolony z dragona w zielonej kurtce  a najmniej z tego w czerwonej kurtce muszę następnym razie pomalować paski  ciemnym brązem bo jasny wo washowaniu  zlewa się z kurtką.  Malowanie  proste jak drut  biały podkład kolory podstawowe i devlon mud po całości  ten wash czyni cuda mam nadziej że nowe washe GW są godnymi następcami. Zastanawiałem się jak dawkować wpisy na blogu na temet figurek do OIM i  będę zawsze wrzucać pierwszą podstawkę z danej formacji  a potem dopiero jak cały skwadron będzie gotowy. A zatem do dragonów powrócę jak wszystkie 4 podstawki będą (mam tu na myśli dragonów spieszonych)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz