poniedziałek, 28 maja 2012

Tani podkład

Dzisiejszy wpis będzie krótki a konkretny mianowicie  znalazłem świetną farbę w sprayu  dobrą na podkład za jedyne 9.90 !!! Dobrze kryje  i jest mocno matowy  co nie jest takie oczywiste w przypadku  innych farb nawet jeśli mają mat w nazwie. Za najlepszą recenzje niech posłużą te zdjęcia


Jak widać  omawiany podkład to emalia firmy eurocolor  biała matowa  wybór kolorów jest dość duży więc każdy znajdzie coś dla siebie. Farba tą można zapewne bezproblemowo kupić w  przeciętnym sklepie budowlanym

5 komentarzy:

  1. Muszę spróbować koniecznie. Moja ulubiona śnieżka zdrożała do 13pln za 400ml. Ile farby jet w tej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakąś godzinę sprawdzę teraz mnie w domu niema

      Usuń
  2. A jak z trwałością na plastiku/metalu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pokaże czas ale wygląda nieźle już mi raz upadła ta figurka a nie widać odprysków co do plastiki to nie wiem bo aktualnie żadnych plastikowych figurek nie maluje. Puszka ma 400ml jestem puki co zadowolony z tego podkładu

      Usuń
    2. Nie ma problemu. Trzyma się zarówno plastiku jak i metalu - przynajmniej śnieżka. Jedynie z HAT'owskimi figurami jest "nie halo", bo zachodzi jakaś reakcja. Do tych musiałem zakupić specjalny, akrylowy do samochodów, firmy MOTip - 19pln, ale 500ml ...

      Usuń